DU ÄR LOVELY, DU VET

-Tjeeenare mannen
Min tjockis!
Ljusen är tända för dom som har lämnat
Vår plats så snabbt gud vad jag längtar
Jag lovar att bättras (trots allt!)
Jag känner mig inte ensam
Jag hoppas att vi träffas


Igår lurade nåra snälla grabbar i mig världens näst starkaste grönsak
Habanero!
I verkligheten såg dom ut som krympa paprikor, vilket jag trodde dom var...
Tills jag började gråta och springa runt som en dåre
SÅ HELVETISKT JÄVLA SATANS STARKT DE VAR XD
Å precis då ja skulle ta en klunk vatten sa dom:
-Åh justja, du ska helst inte andas så mycke eller dricka vatten, då blir det bara värre
Och de blev de xD
Killen klara 18sekunder..
Starkt gjort av han säger jag bara ;p

Ska bara avsluta och säga att jag saknar mitt skellefteå. men snart kommer jag igen!
ska ut och leka med svärdet som henke glömde under min säng..(?!)
PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0