i have 2 go

Närsomhelst nu drar vi mot skellefteåstad. Blir trästocks i helgen
en del kallar det värdelöst men jag är tagg eftersom jag ska se bland annat
kapten röd
adept
those dancing days
a wish for a maniac
fatboy
tove styrke
lisa miskovsky
sahara hotnights
enemy within
this is head
med fler
Såg sista harrypotter igår, och den var sevärd. De konstiga tyck jag är att dom sista filmerna inte egentligen har nått men själva skolan alls att göra, dom bara slåss å gömmer sig hela tiden ;p
Men det var ändå nice, fick bästa sällskape bredvid mig om man säger (;
Resten av kvällen kunde ja inte sluta tokflina. Olivia och elin tyckte nog jag var lite hjärndöd när ja körde förbi dom ;] sarri
Åsele marknaden ska vi inte ens prata om. Det var nog sista gången ja åker på trillen.
De bästa med åsele var sällskapet och DEADBYAPRIL. Oh damn, känner mig som en liten upphetsad skolflicka som får en ny barbie... men helt ärligt, så glad var jag xD
Anyways, ska packa ner datorn nu och så får vi väl antagligen se fram emot bilduppdatering från skellefteå.
Mest troligen på happyfeet.devote.se men ah..
PEACE!

dubstep på lisa miskovskys ''still alive''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0