everyday chestpain

Precis alla hade någon på festivalen. Ingen gick ensam.. Aa förutom jag då..

Önskar så innerligt att du hade varit här då, å du vet vem du är.

Kvällen var inte som jag väntat mig, långt ifrån, men det var ändå bra.

Sahara hotnight var awesome, likaså Kapten Röd, och konny, jag stod längst fram FÖR DIN SKULL BABY!

Imorgon väntar Lisa Misovsky med fler, och jag hoppas på en lite bättre kväll då.

Dagen idag har spenderats på stan, och förutom converse-skavsår så var det awesome också.

Nu väntar min lilla spjälsäng på mig och sovmorgonen imorgon.

PEACE!


Kommentarer
Postat av: J

Awe! ;*

2011-07-24 @ 02:30:01
Postat av: ebay

Ingen "Stan" slar Uppsalas Stad :D

Jag saknar dig unge! <3

2011-07-26 @ 19:59:54
URL: http://thursdayschild.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi vill se massa bilder från trässtock:D:D:D:D uppdatera!:D

2011-07-31 @ 22:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0