vaddå seg update?

Snyggingen of all times<3
Henke och jag slogs om att ha på sig pyjamasen :]
^--snett hjerta :]
♥Henke  slagga hos mig i helgen, vilket var VÄLDIGT najs!
Skulle på rep idag klockan 12, men Jon glömde bort de och var tydligen i umeå på jobbinterjuv och hade glömt säga de, och utan han går det inte att repa. Han har nycklarna till lokalen osvosv.
Blev måttligt less, me for me emil och henke till konny istället. chillade på där, fick kak-koma D:


Henke när vi skulle äta:
- vad är creme fraiche? o.o
//en stund senare när låg och snackade om blommor (ja vet, wtf??xD)//
-....vad är tulpaner? o.o *helt seriös*
jag: garva som f*n *googlade fram en bild
henke:-... jaha,,, men varför i helvette ska ja veta vad de är? xD
jag:- allmänbildning, dah? D:

kvällens planer: läsa SO & SV, och sen...MORDEN I MIDSOMER MED MOR<3
PEACE OUT MA' FAKAS!♥

Kommentarer
Postat av: Naaaan

Hej hej de vore jätte gulligt om du kunde rösta på mig här:



http://sysslingarnas.blogg.se/2011/january/utkast-jan-22-2011.html?_tmp=c67f3abb48b8001c2236fe0ef16891f454b2222d



Tack på förhand! :D

2011-01-22 @ 19:28:43
URL: http://naaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0