lifehouse<3

Konny Larsson, Guldpojken min!
Gud vad jag kommer sakna dig...
Du är den absolut Bästa vännen man kan få
Du e min Yoda!
Säg hej till min näsa, glömde censurera;]
Flummsköna bilder från igårkväll på vlp,

@henkes house
hahah åh tjock<33
Mitt officiella favoritspel from now on :]
...I MEAN LOOK AT HIM :'] nä men srsly, spelet äger!
You are the strength, that keeps me walking.
You are the hope, that keeps me trusting.
You are the light to my soul.
You are my purpose...you're everything.

How can I stand here with you and not be moved by you?
Would you tell me how could it be any better than this?
Du är yin, jag är yang
Du är varm, jag är kall
Du är svarthårig, jag är blond
Du är skönheten, jag är odjuret
Du är lagbrytare, jag är laglydare
Vi är varandras motsatser, men vi älskar varandra!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ditt jävla pundhuve!

2011-02-26 @ 19:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0