Y3AHY3AHY3AH

Åh failfailfail. Spelning i helgen med bandet i Umeå på musikdirekt, men under själva SPELNINGEN hade jag lämnat kameran i lägenheten så inga bilder blev de. kanske en youtube film senare. Hursomhelst så gick deti nte som önskat. Hade nästan ingen dist what so ever och ja har minnesluckor under själva spelningen. Vill inte komma ihåg nått, är bara väldigt stolt över mig själv att jag verkligen vågade, än fast man fick många kritiska blickar där man stod svartsminkad & i gothig utstyrsel. Bilder jag hann ta var iallafall:
Åh anna förlåt, jag vara bara tvungen. AVGUDAR JU DIN FJONG I HÅRE ;_; så söt♥
Hyra (barn) film!?.. lets us just blame Umeå xd
Sov hos andreas med emil och lina. Det var fkn assum dude. Emilia var ju i ume så de vart ganska jäla nice;D
Ska bara påpeka att gå ALDRIG vilse i umeå med mig. Jag hittar ingenstans

kittelfjälle idag ve skola
Fick så pass få bilder så ja la ba ut den här.
Kort sagt, åkt slalom idag, utmattande men helt Okej.
Just nu sitter och kollar hur mycke mina bashögtalare klarar av, ♥

Lessflicka_12 says PEACE!

Kommentarer
Postat av: Emil

Galna bilder!

Btw, jävlar va rynkig din hand är på första bilden XD

2011-04-07 @ 18:13:05
Postat av: flickaholmgren

den ser ut så, LIVE WITH IT ;c ;p

2011-04-07 @ 19:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0