are you leaving me now?

Praktit i veckan med ec1orna, och ja måste säga att I freakin' Love it!;D
Gänget äre skönaste ja träffat och lektionerna gör mig ärligt talat glad. Går och ler hela tiden!♥
Gjorde ringar av resistorer, heh <;
Ville bara säga att inga av de här bilderna är redigerade eller har fotats i något skumt program utan det är bara så här vi blir av för mycke kaffe..... C: ehe

Texten till låten är den skönaste

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
-''Den största form av kontroll är när du tror att du är fri när du är i grunden manipuleras och dikteras till. En form av diktatur är att vara i en fängelsecell och du kan se gallret och röra vid de. Den andra sitter i en fängelsecell, men du kan inte se gallret, men du tror att du är fri''
Sitter och smyg tränar för en gångs skull^^
Ska gå och fläska bort de nu innan ja får muskler D:
PEACE!

Kommentarer
Postat av: hyrestanten

Hahahaaaaaaaa!:D

2011-04-28 @ 23:13:36
Postat av: rebecca

Hahah gamla bilder!

+ att du ser ut som wall-E på en bild :DDD

+ att du saknas åp skolan och såånttåntåt + att jag saknar skansholm och sånntnt

+ att...låten är sjukt bra. fast + att den är bara läskig i början för jag torr jag är med i nån saw film.

'We are being hypnotized by people like this: newsreaders, politicians, teachers, lecturers' det är den läskiga biten...

jag försöker göra en lång kommentar.

du missade ett franska nationella idag :D hehehe det var ganska enkelt, hoppas jag

juste, du har mina glasögon

eller så kanske det är erica som har dom

och jag har ju tydligen dina solglasögon

MEN DOM LÅG IONTE I MOPPEN, JAG BLEV SAD.

och thed ser ut som linus ramstedt på andra bilden:(

nu måste jag sluta, ska sova.

Over & Out.

2011-04-28 @ 23:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0