Help i have done it again

Help, I have done it again 
I have been here many times before 
Hurt myself again today
And, the worst part is there's no-one else to blame
·•♥•·

Mor min är allt bra söt. Anmälme mig till ''Modell för en dag'' igår utan att jag visste de.
Och Åh va kul de var att bli sminkad,fixad och fotad. Är ju så ovan att stå framför kameran istället för bakom så jag kan ju inte säga att bilderna blev bra men kul var de (:
Kan inte lägga ut bilden som jag och mamma blev nöjd med för bildformatet är för stort för datorn. HA!!


Kommentarer
Postat av: Emil

Vackra bilder!

2011-04-16 @ 15:59:27
Postat av: flickaholmgren.blogg.se

Tack! :))

2011-04-16 @ 16:01:56
Postat av: rebcececa

vad fin du er moaoaoaoaoa

2011-04-16 @ 18:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0