fyi

Ville bara berätta att;
Jag vill inte vara 1.77lång
Jag vill inte ha stora ben och glugg
Jag vill inte ha massa lockar i håret
Jag vill inte ta plats någonstans, men gör de ändå eftersom att jag är kraftigt byggd
Men alla dom här sakerna gör mig till den jag är och inget av de där kan jag ändra på.
Nästan alla hittar skavanker hos sig själv som man vill ändra på men inte kan
Saker man själv tycker är fel hos sig själv, tänker kanske dom flesta andra inte ens på
Man måste inte älska sig själv, men man måste acceptera den man är för att kunna njuta av allt annat
och jag jobbar fortfarande på de, men njuta av allt annat, de gör ja!!;D
PEACE

Kommentarer
Postat av: lill-ryppan

Men moa.. du borde vara stolt hur du ser ut! du har ett underbart vackert ansikte, en snygg kropp, och definitit inte stora ben ;o det är ju skit bra att du jobbar på hur man ska se på sig själv, men jag tycker att du inte behöver det! för du är GRYMT VACKER! har alltid varit det och kommer alltid vara det!

2011-04-23 @ 17:00:56
Postat av: flickaholmgren.blogg.se

Tack lill-ryppan! Gu va snälla ord, Du gjorde verkligen min dag!:) Jag önskar utseende inte bettyde så mycke som de gör. Mycke av tonåren som slår till däre betyder mest, å de e väl bara att inte tänka på de så mkt men jag har alltid haft svårt med de. Men återigen stort TACK:D<3

2011-04-23 @ 19:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0