IS THERE NO TRUTH IN BEAUTY?

Mina älsklingar♥
Dagen har varit chill. gympa och slapp i gräse. dock så är ja livrädd för alla under 10år så alla små ungar skrämde skiten ur mig hela tiden. 'no offense'
Kom just hem, upptäckte att mobilen va borta och den går inte att ringa. ja dör.
ligger efter skolan. ja dör lite till.
ja har ångest. ja dör ännu mer.
ja vill prata med konny men kan inte. ja är overload död.
men min mor är nog en riktig ängel ändå.
hon såg att ja va less på allt så nu har hon gjort varm choklad & en köttbullmacka åt mig.
elskar min madré♥





Ack så skön låt.
Ska dra å tycka synd om mig själv i 10min till, sen ska de bannemig bli gitarrspelande.
PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0