x♥m

Idag är jag
<---------------------------------så här kär--------------------------------->
:D
såå pinsamt kär att ja måste springa och ducha fastän klockan snart är 10 :D
Okej, nånting om dagen också då:
..................................eh..*tomt*

De jag mest har memoriserat av dagen var nog att Mell knuffa ner en jäkla massa syror på golvet på kemin
(vet int omde va frätande) XD och de hördes ganska rejält, men lilla söta Wayne märkte ingenting och fortsatte skriva på tavlan som vanligt :]
Åså Jossans sms som gjorde min dag,
bliv fortfarande glad när ja tänker på de
:))♥

Kommentarer
Postat av: josefine

sanning till tusen:)<3

2010-10-20 @ 10:01:11
URL: http://josefiineappelqvist.blogg.se/
Postat av: Olivia

Sv: haha helt ärligt vet jag inte riktigt. Men man blir glad av julen och man blir glad av dig och då passade det ihop för då blir man ju typ, dubbelt glad ;p <3

2010-10-21 @ 20:49:10
URL: http://aprincessslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0