<33

H≡√
I tisdags var tanken att ja skulle fota olivia men de hann bli mörkt ute så de blev svårt.
Några bilder vart de men ja vill kolla me henne att de är Ok om ja får lägga upp nån.
I allmänhet hade jag riktigt kul me hon, precis som alltid♥;*
När klocka vart halv7, pallrade ja till ug (efter att ha gått vilse på bergbacka 2ggr) x]
träffade Millmill där, men vi såg inte röken av Henke så vi satte oss å snackade.
Plötsligt kom han fram med ett inslaget paket och la de framför mig med världens leende..
Jag har verkligen Snällaste Bästa Pojkvän!!!♥
Ni förstår nog vad som var i paketet..;]
Tio stycken vackra röda rosor! och sen tog han min hand och trädde en jätte söt ring på mitt finger som jag fick låna av hans mor. Kvällen fortsatte hemma hos mig. Såg Kick-Ass och den var verkligen Kick-Ass:D
Musiken till filmen var ännumer Kick-Ass, så nu nöter ja alla deras soundtrack.

De sötaste var ändå när vi stod och höll om varann framför elden:
Jag:- ..du är underbar:]<3
Han:- dumed..*pekar på golvet blixsnabbt*SNÄÄÄLLA RULLA IN MIG I DEN DÄR MATTAN :O:O:O:O:O:O:O
Jag vek mej seriöst dubbel av skratt xd

Dagen efter(igår), släpade vi våra trötta rumpor på bussen in på samhället, för jag skulle repa med bandet; Truth of Lies, för första gången(:
Hade med mig min elgitarr och Henke sa att han ville låna min så kunde ja låna hans för den var bättre, och när vi bytt och jag just skulle gå till spelningen, pussade han mig på munnen och sa: Nu är den din!


Jag har alltså fått 10röda rosor och en assum gitarr*tårögd*
Är så jävulskt rörd♥♥;']

btw, katten är fan otrolig...

Somsagt, helt jävla otrolig xd
Skulle ta kort på gitarren, men icket
Skulle också visa vilket färg mitt hår kommer att vara snart, men inte heller de gick hon me på
Är galet kär och har ont i halsen. Over and out
PEACE!

Kommentarer
Postat av: Emil

Galet schysst kille du hittat dig som bara ger bort gitarrer så där!

2010-11-04 @ 23:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0