1337mf-aas:D

Skellefte-bilder;D
Hotell-nyckeln som var värd guld. Den ledde till rummet ofc, men också strömmen på rummet.
Utsikten var gó♥
HOTELL FRUKOST♥
Kunde inte bestämma mig så de blev bacon, pannkaka me grädde och sylt, melon, bulle och mjölk. Kunde inte blandat bättre ;D Fanns precis ALLT å välja mellan!
'
Fick inga bilder på poolen, stats, resturangen eller stan ;(
Men ja kan försäkra att de var nice(;
Japp, så nu är ja hemma i lillaSkansis igen, har lite ångest över hur mycke pengar jag spenderat och hur mycke jag saknar stan, menmen (:
Var borta en dag men de är otroligt va mycke saker ja verkar ha missat,
och otroligt hur mycke man kan sakna så många på så kort tid.
Ikv äre dansavslutning, tråkigt som fasn
kanske börjar simma iställe då. Skulle va kul om nån ville hänga på.
NU ÄR KLOCKAN ELIT, respekt ;D
fast, nja
REBECCA, va fr-provet svårt D:?
PEACE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DET VAR TYP INTE SVÅRT!!!! DET VAR AWESOME



haha jag är stupid.

jag ba: vadå xanalskolan??!?!??!

sen ba; jahaaaaa (H)

2010-11-21 @ 15:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0