jag är inte musiker jag är bara jävligt n00b

Stort Grattis till Elin och Emilia som varit tsm 1månad idag!!!
2ton kärlek till er♥
:D
Man ser på Emilia hur hon mår, och bara man nämner Elins namn så ser man att hon blir skitglad. Hon skiner som en liten sol, och eftersom hon är en av mina närmaste så Älskar jag att se henne så! De ger mig lyckoboost för hela dagen(: Jag är väldigt glad för eran skull. Saknar er båda jätte mycke
Är verkligen jätte dålig på att skriva söta saker, men ni var fanemej värt ett tappert försök(:
KickAssLåt
Otherwise, Hey folks!(:

Kollade på SaganOmRingen med mamma igår:
Mamma:-Gandalf.....äre den där gubben?
Jag:- asg*
Rep med Truth of Lies
Emils bas sträng hade gått av å jag satt å latja med den medans vi vänta på nått
Jag: aa, asså jag är inte musiker... jag är bara jävligt n00b
å DE tyckte dom var JÄTTE roligt konstigt nog x)
Å KOLLA VA JA HITTA PÅ SKOLAN D: omfg
väldigt generöst av dom, men ja går ju sällan på toa ;]
PEACE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske för att du är fel moa...

2010-12-19 @ 21:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0