tja emo inlägg. fast ändå inte

Jag skäms för att jag har ont
Jag skäms för att jag gör saker som är dåligt
Jag skäms framför mina kompisar när jag tar med dom hem
Jag skäms över att jag inte längre kan göra saker jag älskar pga mina j*vla revben

Men jag är lycklig över de underbara människorna som jag dagligen omges av! ♥
och jag är glad över att jag kan gå ut varje dag, lycklig och glad trots allt ja försöker dölja.

Några som vet, säger att de gör ont pga Ångest
Några som bara tror, säger att jag måste träna hårdare
Men båda dom här slutsatserna gör mig frustrerad och ledsen.
Själv orkar jag inte ens gissa. Jag vill bara slippa ha ont varje dag..

Lördag:
Degade på hemma tills jag och rebecca fick för oss att hon kunde slagga här
så på kvällen kom hon till mig, och thed efter ett tag, så vi såg film i bagis. ganska mysigt.
Söndag:
Vaknade av att rebeccü kastade strumpor på mig
och istället för frukost, gjorde vi fail cupcakes(Y)
Fast dom smakade bara ägg och 100dl socker.
men SMETEN däremot♥♥♥
Här mår hon INTE bra. Kanske börjar känna bakpulvret jäsa i magen ;D??
Anyways, runt4 for vi ner på villis, lämnade av rebecca hemma hos sig
och mig hos Konnieyu(:
Efter någon timma drog jag till hälsans hus däre var nån slags halloween fest;p
Var inte där länge, men de va ändå skönt att träffa alla Utanför skolan också for once. Hoppas ja gjorde Nån glad där inne iaf;)
Slängde mig på bussen 19.20, kom på att ja hade dans träning 19.45 så de var bara att hoppa i tränings kläder och bege sig igen.
Men där brast allt..
Fick andnöd efter bara en timma och trodde jag skulle kvävas.
Och jag menar, när jag inte ens an göra de ja älskar, va äre då för mening me nått alls!?
Sitter ensam hemma nu iallafall, äter fail cupcakes och lyssnar på bra musik. Ensam hemma ffs<3
Imorrn ska jag till favoritOlivia♥, och efter ug (på kvällen) följer nog Hbert hem:]
PEACE!

Kommentarer
Postat av: Emil

Låter drygt som fan å ha ont hela tidn :S



Garva som fan åt sista bilden på rebecca btw XD

2010-11-01 @ 15:06:26
Postat av: flickaholmgren

de är ett helvette,



hahaha ja hon ser sjuk ut (A) ny kexat

2010-11-01 @ 21:47:44
Postat av: Emil

Hon liknar typ....ett retard! XD

2010-11-02 @ 16:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0