Kötta-tungan?

Τ√α
Shit vilket superväder de var idag:o
Hjälpte farsan lite med veden och krattade lite imorse
och sen från halv12 till 3 har jag bara suttit ute och solat. mys<3
fast jag är typ grå haha iställe för brun :]


Drog till erika ett tag ;p









Lägger ofta ut bilder på ögon.
När jag tar kort på mina egna har jag oftast ganska mkt mascara men nu får ni en helt osminkad bild.. creepy D:

Har blivit sjukt sugen på att pierca tungan när jag fyllt 15.
Tycker de är grymt snyggt, och jag har hellre hål där än i ansiktet.
Googlade på de och den enda haken är att när man just tagit, sväller tungan upp lite fast om man äter glass, går de fortare över (hehe:D)
och att de sliter ju såklart på tänderna. Fast inte med plastkula.

Eller okej, ALLRA största haken är nog att få ens föräldrar att gå med på de.
Helt impossible, tro mig xD
Tips hur man kan övertyga dom?(leave in commentbox please):D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0