Young Jeezy - Hustlaz Ambition

Visste du att:


( ) Jag gillar insekter

(x) Hånglat på en toalett

( ) Rider

(x) Har velat ta självmord

(x) dissat någon som ringt på min mobil

(x) Hållt in en orm

(x) Älskar musik

(/) Älskar djur

(x) Hållt på att drunkna

(x) Älskat någon som du vet du aldrig kommer få

( ) Vill ha pojkvän

(x) Är en snäll och go tjej

( inte atm;p ) Har smink

( ) Haft smink

(x) Hållt i en spindel

(x) Ramlat ur sängen - fast inte min egna ;p

(x) Sjungt inför hela skolan - old times

(x) Tecknar mkt

(x) Ångrat mej jätte mkt

(x) Puttat i en kompis i vattnet

(x) Stulit något

( ) Har velat döda någon 

(x) Rymt hemifrån

(x) Hatar djurplågeri

( ) Tagit i flugmaskar

(/) hatat min föräldrar

(x) Sjunger i duschen

(x) Förlorat någon jag älskar

(x) Varit mkt sjuk

( ) Vill ha egen häst

(x) Slagit någon riktigt hårt

( ) Kysser med öppna ögon 

(/) Blivit påkörd

(x) Drömt nåt mkt konstigt

( ) Slagit mej allvarligt

( ) Åkt ambulans

( ) Har ett konstigt men fint namn

(x) kört bil

( ) Spytt fem gånger på raken

(nån gång kanske) Klottrat

(x) Sett film med 15 årsgräns

( ) Älskar att sjunga

(x) Hoppat från ett fönster

(x) Älskar idrott

(x) Sovit ute på vintern

(/) Har blivit mobbad

(x) Hatar någon

(-) Skärt mej med vilje

(x) Har djur hemma 

(x) Skrapat upp båda knäna

(x) Hållt någon jag tycker om i handen

(x) Gjort bort mej ordentligt

(x) Älskar naturen

(x) Skrattat högt åt någon

(x) Blivit super arg på en kompis

(x) Slagit sönder något med vilje

(x) Skulle dö för någon

( ) hatar matte


(x) Spelat in en låt

( ) Tror på det övernaturliga


(/) Fått en allergisk reaktion


Hej föresten :)

 

Je deteste l´école! Sitt och tränar på franska glosorna, hate it

tänker på 9orna som åker till Malorca imorn :l want it

och stackars rekrug som gick till ug när ja for. love you


ome brulls från ze klass

cant miss me cant ya¿-,- ett huve längre än alla andra ffs xD


Har absolut INGENTILINGTING att skriva här.

Så därför går jag och lägger mig.

Aurevoir!


ELLER OKEJ, kanske:]
Lägger ut mina favvo spotify listor för er som har de och har slut på musik.
har bara 50 st lixom xD
hhey
SCORE!!!
här kommer lite awesomeness c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0