Nature Blue

Gulliga ni är som kollar min blogg igen:]]
Den är fin:]
och Ja, min padre fyller (22år) idag:)
Gjort en j'kligt lång engelska uppgift ikväll. Satt seriöst över 1½timma.
Där fick jag för att ja slappa på lektionerna;/ hade jag inte lämnat in den
hade jag troligtvis inte fått betyg heller..
anyyywaaayys...

hej wille...













Så astans härlig låt!♥
Storuman imorrn(: fjortisdisco med vanja och lite annat folk haha
Ändå kul. Ska väl kolla på inlandsmässan på dagen och sen ska ja färga hons hår
och sen på kvällen drar vi dit!*:
Önskar ja hade ngt intressant att skriva här. Ehm, lets see....
kom inte på ngt :(( sry.
AJA, skrajvar väl if aj kåming på somting
GODBAJ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varsågod för att jag läser din blogg :)

och vf la du in en bild när min feta arm är me? :s:s:sS:s:S

2010-05-29 @ 00:56:45
URL: http://jossanerina.devote.se
Postat av: Emil

Fin blomma på handen :)

2010-05-29 @ 10:25:13
Postat av: Anonym

HENNES* :C

2010-05-30 @ 03:18:40
Postat av: Anonym

och vem fan är emil? :O

2010-05-30 @ 03:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0