im holdin' on your rope, got my ten feet of the ground

tJa alla nolifers!!♥
Kvällen var 'fetdschöön' ug, härliga kompisar, VÅR<3

Sen jag kom hem har jag bara legat och läst am-boken.
Är grymt oroad att ja inte klarare. Gubben sa att 80% klarar inte provet:s
ALLA HAR VÄL SETT TOBBE LINDBLADS EPA!? den er kool:] vill ha en sån, eller na, kanske annan modell, men tänk ändå om man skulle kirra korte å få epa(a):D
Visst äre vanligt man ser mig i glasses?;)
Har ju linser hela tiden annars :o....
eller?:D
Utsikten från vårt hur som jag tror alla fattat vid de här laget[;
Mitt lilla Skansis<3
Tråkigt as hell, men de är gött Ndå!

Jag och Jossan filosoferade lite idag, eller hon stod för tänkandet och jag för snacket
(som ja alltid brukar då)
och en del av de var:
Moa:- Asså ja undrar hure är om man ska på toa i rymden. Åker skiten tbx eller bara omkring i luften. Elr har dom ett särskilt rum med tyngdkraft i?
Jossan:- Ja vet inte, men tänk att ha sex i rymden då:D?!
Moa:- Jamen shit, om killen får bånge, vilket håll far den åt då?
(tystnad)
Sen kom vi in på att fåra framtids planer skulle bli att flytta till spanien och bli feta.
Vi gjorde tillåme en liten sång om de(:♥
Jossan är grym!:*
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0