hej rekrug. kul attu läser!

Skönaste känslan,

Tjena läsare(:  (♥ni få som nu gör de♥)
Nyrakade&fräscha ben, bra musik och snart sängen.. Kan de bli goare!?♥
DAGENS:
Humör:  face:D
Plus: sovde sönder kudden
Dagens fail: failar inte på söndagar;)
Minus: alvedonen var slut :o
Låt: Petey pablo(step up) - show me the money
Önskan: sol
Saknad: emanjuel
Händelse: osocialitet
Ser framemot: fredag
Kläder:  lodarkläder
Frisyr: knullrufs
Planer: ducha<3333
DAGENS:
Humör: pejn in de hedd humör
Plus: gick bra på matte&hk provet(y
Dagens fail: att branlarme gick när vi åt den goda hk maten så den var kall när vi kom in igen):
Minus: vädre:C
Låt: Tech N9ne - Far Away
Önskan: Sol, bättre tider, sommar
Saknad: massvis me människor<3
Händelse:....asså ja fatta inte den här frågan riktigt xD?
Ser framemot: Imorrn, Storuman, sommarn,
Kläder: Jeans, linne, skjorta, bigblackscarf,'converse'
Frisyr: uppsatt.?
Planer: Dejta kudden

Har ÄNTLIGEN kommit fram till att jag skriver VÄldigt ovärda inlägg.
De är kul(: eheheh
men jag har seriöst inget att skriva om..
Imorrn ska alla 8er besöka olika gymnasium, de blir skköjj.
Sen på onsda äre spelning på folkan som gäller. De blir också skköjj fast pinsamt:]
Ska spela Tears In Heaven, hoppas de går vägen. Kom gärna och kolla när jag failar:D
SKa fika med min madre nu som är så snäll och gör te åt mig.
JUSTJA, ett jäkligt bra tips, TESTA TRESEMMÉ shampoo och balsam, funkar superduperbra :O
BYES!

Kommentarer
Postat av: shulululu

vet att jag är rolig :):):)

2010-05-18 @ 00:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0