Eeine Meeine

Tjenaa.
Vet inte varför men jag sitter och lyssnar på Justin Bieber..
Han är lite små söt[:
fast han är väl som en 'darin ikon' så om man gillar han är man äcklig
och hatar man han är man normal!?
Jag tycker iaf att han är Helt Ok!(:
Har slut på insperation till fotograferandet bt<
så jag funderar på att fotta 'modeller'
Tyvärr vet jag inga som vill men om de är ngn som är
villig att testa så SKRIV:D!
ps. ska helst inte vara pinnsmala tjejer som ser ut som en klädhängare,
nej normala och friska ska dom vara!(:
äckel fluga:*
miss u guys like crazy!/ngra av alla/♥
dom sista scenerna var goast :)
HARE

Kommentarer
Postat av: rekrug

fan, tänkte va modell men ja ä ju sådär pinnsmal... :/



SYNDE! :D

2010-05-17 @ 07:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0