På rosa moln

Tjaa!
Dålig uppdatering, har dessvärre ingen supersmart ursäkt till varför,
så ja säg bara Sry;p
SItt å skriv på mor&fars dator eftersom att min inte ville starta:<
dummadummadampdator *.*
Igår kom KAMERAN btw!<3
Asså inte vilken kamera som helt,, utan Våran, alldeles egen, efterlängtade Kamera!:D:D
The one!, the main thing lixom..nivet XD..hihi
Nämen de är en system kamera som (enligt mig) tar jättebra bilder
Här är några exempel:
Har int klurat ut alla ascoola inställningar än men de kommer väl:D

Brännbolls turering idag med skolan. Var som sagt 'Donare'
var ganska het måste jag erkänna;))*sexig blick,,typ*
Har några bilder på mobilen och några som jossan ska snart skicka på hela klassen, så ja kanske lägger upp bilderna imorgon.
OCH VILKA VANN HELA SKITEN!?!?
Jo såklart vare ÅTTA DÉ :D:D:D......(delad förstaplats med 8b), MEN ÄNDÅÅÅ:D
Vann ju förra året också. OhYeah.
Imon ka vi tääda på kólan, ten ka vi gjilla på berjet
ka ta me mej kamean dit tå fåj ni te hul det val
Vet att ni kollar min blogg för att ni inte har nått bättre för er...
Lite läskigt med mindreading, ellerhur;)?
Från de ena till de andra, så har jag en dejt om 10minuter som jag måste passa.
Gissa vem det kan va?;)
_________________________________________________________________________
Svar:Kudden
ÖNSKA MIG LYCKA TILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0