nanana

Haalloj!
Soft dag de lär bli imorron.
blir ju ÄNTLIGEN säker tjej igen. Inställt 3-4gånger nu(?)
+ att jag och två snyggingar till ska gå utan smink hela dagen och såsa runt /troligt vis/hehe
Kvällen var ytterst värdefull och jag behövde den verkligen♥:*
tjejorna mysade på min mage [;
man ser ganska bra på bilderna hur kul vihaft, ehe, dom er rett sudiga jue :]
Ganska rå humor om man orkar se hela, but i löv it enywäjs
ÅH VA JA ÄLSKAR att HA RAKADE BEN BTW<333333333
jag, öh, a, vet inte riktigt va ja ska skriva, men,, eh,
hejdå:<

Kommentarer
Postat av: duvetvem

va ni i knullhuse? XD chill.

åssåå.....

juste

ska ni tre gå utan smink, du, olivia och jossan? ;p

2010-06-02 @ 22:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0