hej

Tja. Igår slutade alla andra normalt sluta sommarjobba.
Men inte lilla moa inte.
Nix, för eftersom jag var sjuk en dag ska jag jobba igen de på måndag.
ENSAM!! p;
Har inte så mycke att skriva utom att jag saknar otroligt många!
Ska stanna hemma och bara ta de lugnt idag för ja känner av febern igen:(
Igårkväll var jag iallafall på cirkus med Viktor. Kom fram till att Kameler verkligen är de fulaste djuret som finns. Den var ganska ok, fast hade jag inte blivit bjuden, hade jag nog inte farit(a)
Sen drog jag och Mona på ug däre var rätt dött så vi for hem till Jakop och lite andra. As kul;)







De var as svårt att få en stadig bild på manegen :o
Kanske lägger in nån vga-kvalla video sen p:

Hare!



Kommentarer
Postat av: Alex

maximum?:O JAG KLAPPADE ELFANTERNA OCH FICK KRAMAR AV DOM XD

2010-06-20 @ 22:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0