till den enda kvinnan jag verkligen älskar

Vill tillägna det här inlägget till en person jag älskar väldigt mycke och som alltid ställer upp för mig..

Min mamma!♥(:

Dom flesta tycker säkert att jag är löjlig som skriver så haha,
men hade dom vetat hur mycke hon ställer upp och gör för mig, hade dom inte tyckt de var så löjligt after all;)
(vet int om ja få he ut en bild på hon, men ja hoppas de)

Inge smink idag. Schhööönt!!;)
Skrämmde skiten ur några killar hehe och säkert tjejer också
Go olivia och jossan, irja, rekrug och ni andra som också körde utan;)
Killar kanske inte fattar de men för dom flesta tjejer äre ett stort steg haha.
Är ganska förkyld nu också, inte kul.
Ingen dansgala för mig inte heller,, näepp utan de blir lychele iställe. 50års kalas å nå töcke dann.
crazy cat :o
har inget mer att skriva än ATT IMORRN SKA JA SMINKA MIG<3
ehe, nä men, öh,
jag älskar mamma :)))))))
TYCKER ALLA SKA GE SIN MORSA EN KRAM NÄROM LÄST DE HÄR.
ja lovar, dom är värda de:)!
tjarå!

Kommentarer
Postat av: hiblihibli

HHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA



moa jag vet att jag använder lite smink. men jag är inte utan ;p

2010-06-04 @ 08:09:28
Postat av: hyrestanten

Naawww!!

2010-06-04 @ 08:58:20
Postat av: Alex

förstår inte varför det är ett stort steg:P tycks man inte om normalt borde man inte tyckas om med smink o.O

2010-06-04 @ 19:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0