pinsamt

TRE SAKER JAG BARA INTE KLARAR AV:
•att smsa med över 3personer samtidigt, får damp dirrmådd
•när människor(vemsomhelst)står närmare än 10cm från mig när dom pratar med en, obehagligt Nanting
•och när nån låssas inte höra vad man säger när man står alldeless breve
så utsätt mig inte för ngt av dom, kan få spasmer och kanske döda nån...fast bara lite lagomt..
Jäkligt roligt att natta hos jossan!!((:♥
Ugs sista kväll igår dårå, så när dom stängde blev de vattenpoker @ orres plave
Själv gatt man bara dricka 7½ glas medans andra var tvugna att dricka 16½ och mer ;)
(Emil, leave a comment om du vill att ja ska he bort filmen)
Senare hyrde vi nån random skräckris, men den var bara äcklig vissa gånger.
Mysigt vare iallafall.. öh haha[;
Ännu senare varte film hos jossan
och mycke ännu senare somna vi.
i tre underbara timmar...
Då vare bara att kliva upp och följa jossan till jobbe.
Klart som f*n skulle jag övingsköra vid 10, trött som jag var, å de gick ju sådär haha.
förlåt emilia, var tvungen, du är som fin du:)<3
försökte rita som emilia, kom inte ens i närheten..:<
Aja, grattis till bästigaste rebecca som klara amklass1korte igår!<3
Och ehm, tipsa gärna va ja ska skriva, kanske sluta skriva, nue inspöräjtiun ju nöu :/
HÄERÅ!

Kommentarer
Postat av: Emil

Jävlar va jag söp!

2010-06-25 @ 14:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0