Tomorrow is the new Today

Tjä!
Dagen var asnajs tills mange forade tbx till umeå:/ så jag och simon hängade med emilia&didde resten av dan.
Ikwäll cyklisterade vi till göttisn, fäktades med myggen och bada..
nästan jag också(:
(mina muskler fick int plats på bilen..typ)
Jag oroar mig as mycke till då ja ska skriva upp för moppe korte. Känns väldigt fail. Läste as mycke tills för två veckor sen, och nu har jag helt tappat bort mig. Shitshitshit måste verkligen ta mig i kragen och börja igen:/
btw så har jag skitont i rumpan.
Imorrn är man ensam hemma(chill)
så då ska jag:
bada,
sen bränna ner huse,
sen bada lite igen,
sen släcka elden och grilla mig nån midda på glöden.
Hedda!

Kommentarer
Postat av: Emil

Fan varu badar! :P

2010-07-13 @ 17:59:02
Postat av: ale;P

updatera mer XD

2010-07-18 @ 15:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0