if it makes you happe, then why tha hell are u sad

Hojbahojba!
Dansgalan var gr8! Hängde med gött folk hela kvällen och jag hade egentligen aldrig riktigt tråkigt.
Gick in halv11 fast då vare tomt. Men vid 12, då jä*lar vare folk ;)
Förvånandsvärt lite fyllosar.
Nästan synd, dom är ju så roande att titta på ;]
Idag har jag iallafall varit med Mange och Simon. For och bada innan de börja regna ;p
Alltså ndann' badplatsen är egentligen inte så speciell men vi lyckades underhålla oss på den i ca5timmar (:
Refrängen är skönast, låten är bra,,, löv it!♥
imorrn drar ja på villis me pojkarna igen:) få se va som hänn för kul där!
OCH PÅ ONSDAG SKA JAG OCH MILLMILL PÅ ECLIPSE!!:D(millmill=emilia)
kom på att jag har glömt vilken dag de är idag;] Saknar INTE skolan heller för den delen;)
HejsOchBajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0