has you tråkigt så has you..:l

Helloes peoples. Orkar not skriva and uppdatera so mycke now,
faaaast ja har ju som inge att skriva hellur.. :l
Var på bio ikväll iallafall me Viktor. Den var...okej xd hehe
NÄSTAN 20GRADER I VATTNE IDAG<33 hade inga badkläder så ja hoppa i med dom på (:
ångrade de efteråt dock </3

-And my question is... How can she always be so hot?(vet attu älskar mig ändå)♥
-...Fast jag kan också vara ganska het måste ja erkänna;)....fAAAst ne
mongosar!♥
vem säger nej åt anika och sven? inte jag iallafall<3
gönatt kossorna mina!:*

Kommentarer
Postat av: Emil

Späck var ju awesome!

"-Åh Fyfan, jag ser en stor svart dildo och en skruvdragare framför mig,fattaru hur det känns!?

-Jo tack jag vet!" XD

2010-07-08 @ 16:34:05
Postat av: Emil

Späck var ju fan awesome!

"-Åh fyfan, jag ser en stor svart dildo och en skruvdragare framför mig, vet du hur det känns!?

-Jotack jag vet!"

2010-07-08 @ 17:50:44
Postat av: Anonym

jag hatar dig moa, inse

2010-07-10 @ 14:56:39
Postat av: Alex:O

HAHAHAH jag ser en kanske liten hemlighet:O:O:O

2010-07-14 @ 23:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0