Mycke snack, liten Verkstad..

TORs dag TJA!
Varit sleten dag nåså NANTING. Besparar er detaljer om min tråkiga vardag:) Tacka för de,
-bytheway, here you go lukas :)

Igår efter skolan taggade jag emilia och vanja bio på folkan :D Rekrug åt med oss på frasses innan men hade fotbollsträning sen:( hade galet sköjj iallafall, även innan bion. Är inget twilight-fan egentligen men bio ser jag gärna, och jag ångrar mig inte. HETA SKÅDESPEARE No1:OOO??  aja, ska inte bli någon överlycklig fjortis som blir kär i snygga skådisar, men här kommer iallafall 2kortfilmer..
Goa tjejer de assu<3
Ska göra någon nytta och slänga mig i duschen.
ejrå

Kommentarer
Postat av: josefine

hahaha lukas:]

2010-01-22 @ 07:16:20
URL: http://josefiineappelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0