Linnea.M.Holmgren

amenTjena
Sovit skitadåligt. Somna 3halv4, vakna runt halv9 för ja skulle följa mor min till Vilhelmina.
Dum ja var som inte stannade hemma -.-'
Gaggigt kallt. Frös av att bara springa ut till bilen, även fast jag had långkallaingar,byxor,täckisar, ett linne, en tshirt, 2 tröjor och en vinterjacka + vantarmössa. Jises:)
Kom dit 9.. inte så smart. alla som går att vara med i vilhelmina sov eller var inte hemma. Försökte hitta på ngt kul tills samhället vaknat, vilket var runt 1 :P
Lite bilder från de:
Min kärlek i några timmar
underbara kompisar<3

:c fick många sånna
haha jag har ett liv, ja:d
holmgren...Moa holmgren
sen fick jag ut manuelpojkn, träffades och hängde inne på Statoil. Ringde ut nonas och var med han.
Hände lite saker och  jag säger bara:
Alltid lär man sig något nytt, :P
Hur otrevligt de än må vara.
Vi gick till tallen där pöjka testa kläder/jackor/skor XD sen pallra vi oss te jonas och spelade på han awesome 12strängade gitarr. När han gatt åka gick ja å mandelmassan till han och chillade :)
/läggmärke till alla fina smeknamn pojkn har:D/
. Han skulle snagga sig nu när ja drog... HATAR ATT ALLA KILLAR SKA DE, dom är så snygga redan O.O
Ske te erika nu iallafall och se film med hennes syrra som troligen ser med oss.
Laddar upp musik sen.
HÄRÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0