Livet är bra:)

tjaa.
Känns som att jag har grus i ögona, vill ha min säng NU<3 inte sen....NUU!!!
fast ja ork int masa mig till sängen så de får vänta D:
SLITET är de ord som beskriver mest troligt hur Svergies alla högstadie ungdommar känner
efter 4dagar i skolan efter flera veckors härligtunderbartochmegasuperbäst jullov.
Imorrn blire myskläder all day long forsure!<3

STÖRNINGSMOMENT ikv: när man sitter så lugnt och fint och lyssnar på sin favvo musik på spotify, åså kommer spotifyreklamen och en musik slinga av någon Nisse Hellgren. De förstör den lugna känslan och skär sig så udda från de man lyssnar på.
Ingen gubbmusik här inte :(
BTW ug har äntligen öppnat = <3x100

(Lasse är med på ngra kort)
lasse= coolingen med blå hängselbyxor dvs

ordningen bland mina byxor behöver vi inte tala om :)
I helgen hoppas man på att få träffa finaste Jossan kanske;)?
önskar iaf :)<3
Hare gött människor! och ni andra ;)

Kommentarer
Postat av: Alex

Livet är inte bra :D

http://www.youtube.com/watch?v=gvoVbUiz42c&feature=related

2010-01-16 @ 02:24:49
Postat av: Liiinn

Hahahah.. kommer kaninen från någon barnbok elr så?^^XD

Btw vad fiiin blogg Moa:D!

2010-01-17 @ 16:16:16
URL: http://lillaflickanm.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja de är från en barn bok xd

haha tack:D<3

2010-01-18 @ 21:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0