Das Geht Ab

Haaaaj! Åå va slitet he känns, skola i 2dar och jag tror redan jag torskar.
Tar inte med mig kameran till skolan även fast de hade varit bäst för de finns säkert lite
roligare miljöer där än dom jag nött ut här :P lite sköna peoples att ta kort på men som sagt, efter
att ipoden blev stulen ur mitt skåp som var låst vågar jag inte ta med den.
2prov nästa vecka. omg<33333333-_-
Kan inte vara kul för dom som läsen den här såkallade 'bloggen' just nu eftersom att jag mest skriver
ovärda inlägg och bilder på lite hittan och dittan som jag hittar allt eftersom men de är de jag har att erbjuda atm så ni får några jag har på lager:)

hitta inte så många men ja kolla inte så noge heller. musik blire väl någon annan dag..
höjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0