Sweet Dispotition

خوب هر کس
امانوئل امروز بیمار است ، او نمی کند.
برچسب ها ورزشی تعطیلات. دیدار با؟
مشق شب دارم. خشک کن ها انجام 3> نه
هر کس که طول می کشد این تعداد ، به نظر توسط سلام
Persiska fersure!;)
Det är iallafall de som hänt idag, synd ni som inte fatta, skrev värsta mega hemlisen
och de missa ni nu :O
hehehhehehhehhehehehhehehehhehehehe

justjafan, Franskaprov imorrn, tellement pas drole!

smygfilma älsklingfjuttn@school när hon noppa mina sockar :))
hihi jeens :D
roowbin, more @ http://bakvagspojkarna.blogg.se/
bara emilia is in fokus

tanken var att jag skulle ta kort på lovika vantarna
men DÅ kännde katten att de var dags för fredagsmys..
och efter ett tag gav jag upp
det här är resultatet av allt..
här är tillslut vantarna som jag kärleksfullt stickat på ett
BRAaa tag innan jul lovet och som blev klar idag (A)
*lycklig*

Kommentarer
Postat av: hyrestanten

Finaste vantarna jag sett på länge ;D

2010-02-25 @ 21:41:34
Postat av: alex fosho :3

hej XD

2010-03-01 @ 23:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0