ost stavas SHIES >:C

Vingelmajna idag, weho. han träffa mormor lite.
Mischa var snel och skulle bju på pommes fast hans fristös sprätte olja över hela köket så vi och ngra till drog på frasses jag Jag bjöd Han iställe ;) innan de hade jag och frida sminkat honom and duude:O that guy have balls! han gick till frasses me smink, hälsa på alla typ och skämdes inte. Assum.
Färga ogges och hans hår svart, och monkey fixa frillan ;s:P
Michelle kom efter ngra timmar, jag drog till malgovik (vilket är uppenbart om man skrollar ner lite)
Förlåt den super dåliga kvallan på filmen, moviemakern strula :C
Tjejerna är wonderbara<3


Kommentarer
Postat av: Duvet

Du är världens vackraste tjej :]

2010-02-07 @ 00:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0