Jakops citat: Its shit with a big SH = <3

Ho.
Nu äne så att he int e nån mening att försök förklar nått för dom såm ännå int förstå så ja ids int skriv nanting om hur dagen ha vare.
Kvällen spenderades som en tomplassar:P Drev runt i vingelmina, träffa david,erika,erina&jossan som blev kvällens räddning. Dragit omkring i mina JÄTTE varma sommar skor, som bevisligen kommer ge mig feber i slutet av kvällen. Känner mig sjuklig bara nu.

Imörrn bline kanske te å träff på rutger,wänskipänski och emilia. Hoppas de bara je int bli sjuk :(
min bild av elaka föräldrar som tvinga en att lägga sig vid 9-10års åldern:P


de här var då min tolkning av tandläkarn,,     och mina tänder xD


'sjötunga'. ser först nu att gubben står på katten o.o xD
otroligt blandade och udda genrer, men jag gillarom
Dagens snyggaste får en egen bild(respekt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0