the catalyst

Längesen jag skrev nått nu,
har heller inte fotat nått, så de blir ett torrt inlägg
I måndags var det 3dje månaden med Henke föresten,♥
Tiden bara flyger förbi och jag vet verkligen inte vars den tar vägen, känns som bara några veckor ju
hade jag kunnat hade jag stannat den & levt hela livet med han
Mannen i mitt liv, yes you are!♥

På sista dagen på året 2010 fick de bli bussen ner på vingelmina och chillade med Elin och konny(:
Max var inte med, och de sög. Men vi hade kul iallafall, fick färga hennes hår också.
Konny var snäll och lät oss förbruka en handuk och stjärterum hos honom♥ aaw
Skönt me nytt år på nått sätt, nya krafter och saker att se fram emot.
Ska skramla mig ut och jaga snöflingor'fota' xD
Peace!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0