one last day in the shadows

TJA!
F*n va rolig den här veckan inte har varit-.-
Så fort ja slog upp ögonen på söndagmorgonen hade jag hög feber och svårt att andas.
Sov bort söndan, måndan och på tisdagskväll tog mamma med mig på akutmottagningen för jag fick svårare och svårare att andas. Hade ett virus, och fick egentligen inte mer svar än de än fast ja knappt kunde prata.
Åt först nått den tredje dagen, och idag var första dagen på 5dagar som jag tagit i en dator.
>>BAEM<<

De där jävla podojaxe till höger...AAAAH hatar de, smakar bajs


Har haft väldigt tråkigt idag. Är ensam hemma, frisk och feberfri, men enligt mor&far ska man ha en feberfri dag hemma så jag har sysselsatt mig själv med att kolla genom gamla grejer.
Hittade bland annat gamla klistermärken, från den tiden jag var klistermärksoman, så
ja pimpade lite stuff c:

hittade också världens fränaste berättelse jag skrev när ja var ca8år

(KOLLA ÖRONA, *asg*)
hest?Ruttbert?munGavel?Ond-Ske-Fult? (jag garvade iaf lite :] )



<-finger xD

Varför är man inte lika cool som när man var liten, jamena, de finns nog inte många som kan få ihop Kitty,MioMinMio(fast tjej)HarryPotter,LukeSkywalker,Demoner medfler i samma nu när man är äldre.
Tyck att ja är barnslig som lägger upp sånt här i bloggen, men ja blir så nostalgisk:') å de e assum
gammal & hardcore, yes it is!
Har räknat ut att jag missat 26,5h på skolan nu de här dagarna.
26,5 FREAKING TIMMAR!!! D:
Känns meningslöst att åka dit imorrn, kmr inte hänga med ändå-.-
Åker bara för att jag saknar kompisarna och lilla henke då ._.
Som ni verkligen borde fattat har jag ju inte haft tid att fota. Hoppas de blir snart♥
Ska kanske ta å göra nån nytta då,
PEACE!

Kommentarer
Postat av: anna nassss

aww gullig du är :D:D, men jag har typ aldrig tid haha )):

2010-12-04 @ 09:12:24
URL: http://annaochtv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0