TheFastAndTheFurius

Viktor all day long. Rolig litn pajk de :D

(konflikt när de vart dags för att laga lunch)
Viktor stod för lunchen, visste icket hur mycke makaroner han skulle koka
så han frågade sabina men vart inte så mycke klokare på de..
Viktor: *tar ett deciliter mått och börjar hålla i*
Moa: - ska du ha hjälp? xD
Viktor: *fortsätter flitigt hälla och räkna*
Moa: *kollar roat på*
Viktor: * kollar på måttet, sen på lådan, sen tbx på måttet...*
- ÄSCH *häller i hela pakete*
Moa & Sabina: *skrattar så tårarna (flyger?)* xD
Sedan mickrade han korv och visade stolt upp dom överkokade makaronerna och den mickrovärmda korven för vi som nu skulle få njuta av den omsorgsfullt lagade maten:)
Vi drev runt på samhället lite också, slutade att vi satt djupt ner tryckta i soffan på barnavdelningen på biblan:P
Läste ut alla biltidningar, sen jämförde vi hur sjukt olika 'tjej' & 'kill' tidningar var.
I tidningen Julia, hittade vi inte en ENDA bil, bara sminksminkkläder&mersmink.
I tidningen BilJunior(typ), hitta vi inte en enda tjej :pPp
Inte konstigt att tjejer idag har sånt ideal och knäppa komplex.

Tidigt imorrn bitti bäre av till Björkarnas stad; Umeå,
för dans tävling.
Ska ha gjort innan jag somnar;
•Duscha
•Packa ner maten om inte min mor redan gjort de♥
•Ladda, kameran, och fylla ipoden & mobilen med bra musik
•Städa upp efter kaoset in maj biiig rum
•Välja och packa ner de jag ska tävla i, vilket är MASSIVT svårt för
en mainstream tjej som jag när de gäller kläder.,
HATAR att visa benen/armarna, men ngt i den här stilen blir de troligen

Grymt härlig låt för mina grå stressade men glada hjärnceller
HAE GÖTT Å TEG HAND OM VINGELMINA MEDANS JAE BORTA
eller vänta...va äre ja säger?
HAE BARA GÖTT SÅ SES VI ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

när kmr du hem

ja vill sova hos dig IKV!

för pappa är borta imorron ;P;P;P;P;P

2010-04-10 @ 10:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0