dissen igen ._.

öh... hej:)
Har äntligen köpt mig ett par hela skor, [intressant!?]
svar:JA!...elle, okejdå;_;
meningen med dagen var egentligen att jag skulle träffa emanuel,
men så varte inte..
så jag polade med simon iställe, han var utmärkt klädhängare inne på sportringen och ruskigt trevligt sällskap tills jag for hem c:
dom kommande bilderna är tagen av mobilen
därav kvallan som får en att vilja gå å dö lite ;p
den sista bilden^
är en snabb slarvig skiss från en mardrömm jag hade härom natten
müsigt.. ;s [klicka på den om ni vill se större]
Skönaste låten på min playlist just nu..
I´ll feel better then..

Kommentarer
Postat av: :*

Fy fan va fin du är!! love you :*

2010-04-07 @ 22:57:02
Postat av: Anonym

:o åh, tack!! vem du nu än är :))

2010-04-08 @ 21:28:28
Postat av: oh lord want you by me *lala*

du är överdrivet fin :c

2010-04-09 @ 21:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0