as you wish master *bugar*

Hej. Borde träna på min franskaläxa, så här är jag, doing NOT my homework:)♥
hehe ja kör en 'rekrug' som egentligen härma mig :]]....:
DAGENS:
Humör:  face:D
Plus: sovde sönder kudden
Dagens fail: failar inte på söndagar;)
Minus: alvedonen var slut :o
Låt: Petey pablo(step up) - show me the money
Önskan: sol
Saknad: emanjuel
Händelse: osocialitet
Ser framemot: fredag
Kläder:  lodarkläder
Frisyr: knullrufs
Planer: ducha<3333
DAGENS:
Humör: klad som en fisk
Plus: jag hann göra allt jag skulle + lite till
Dagens fail: ja råka slå erika typ tusen gånger, (SORRY ERIKA) :]
Minus: nadda
Låt: The Strokes - (alla låtar)<3
Önskan: öh.. kaffe
Saknad: att prata med emanuel :l
Händelse: je ne sais pas..?
Ser framemot: moppekorte<3
Kläder: jeans,linne,erinaskofta,underkläds
Frisyr: ...utsläppt...?
Planer: smsa lite värme i fingrarna ;p


HON chillar!!!
hade, som ni kanske fattar, tråkigt som 17 ikv.
Inget ug!!!! :'< har 1000bilder kvar på datorn, fastdomslipper ni :]
goolåtn<3
skriver sen, HÖJDÖ

Kommentarer
Postat av: Alex

onödigt att Censurera..8-)



Du e så jäääävla vacker girl;)<333

2010-04-28 @ 21:57:22
Postat av: Anonym

hahahahhaahaha

första bilden<3333333333333333333333

2010-04-28 @ 23:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0