Sjunkande Drömmar

hej alla som fortfarande läser, (typ ½ person men) :)
Flåt för bad uppdate,
Umeå i torsdags var najs.
Var ute på kvällen med erina och bekka som ja sen slagga hos.
Tissu och teddybear följde hem till henne och såg film och sen sov vi.. ngra timmar XD
ganska sött>;)
Käkade smörgåstårta till frukost, klädde på oss och drog ut.
Rebekka lärde sig skjutsa på cykel, och JAG was the chosen to åka försst av alla!!!:D egd people
vet inte vad hongjorde från 07.45 till 9 för hon går ju inte i min klass och kunde drf inte följa till umeå :P

resan var najs men tråkig. sov ju :pPpp
Vi tävlade direkt, och våran 'farkost' ägde ju sönder alla andras (a) fast resten i tävlingen gick inte så bra.
Vi vann inte men ja hade ändå kul :)
Åt på en nattklubb på universum. Najs som.. jätte mycke najs :)
(alla som är med på bild, säg till om ja ska ta bort dom♥)








Efter tävlingen, drog vi en timma på stan. Shoppade lite med erika, sen drog ja å träffa Alex & Mange :)
Hela dagen var Kickass enligt mig. Utom att man nästan somnade på tävlingen ;p
här försöker jakop fläta mitt hår. det var ett fint minne men inte lika fin frissa ;p

Sen i fredags gick man skola som vanligt, men på kwällen bor de iväg till Åsele.
De var hårt.
ELLER??????????:o
Dom verkade hata vilhelmina bor. Skulle gett dom en propp på käften xD
Somnade tillfälligt inne på discot. hhhehheh :] dansa lite också.
Slagga hos erina sen.
Rebekka somnade sittandes, jag som en ostkrok och erina on top of that med tvn och allt på.
Sov bara till 8. PÅ EN FREAKIN' LÖRDAG :OO
Klippte rebekkas hår på taket, gjorde typ inget hela dan med erina och sen ug på kvällen<3
Lirade gh, TRÄFFADE JAKOP♥, åkte hem, duscha, sov och nu sitter ja här och skriver världens längsta inlägg som jag beundrar dig för att orka ha läst :o

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0