according to HIM! :)

shit. 54 besökare igår, & jag som tyckte 7 var mycke :O
Bakat idag igen. Någon random specialare som faila men blev bra i slute.
Jag kommer måsta rulla till skolan imorrn. weey i nerförsbackar<3
suttit ute och spelat gitarr i solen, sett massa random filmer på youtube,
åh va ja älskar att softa♥♥♥






katten vet verkligen hur man gosar ner sig i andras rövar :s :*

killens ansikts uttryck made a part of my day.
kanske borde göra en mini lista av vad som gjorde min dag:
•Rekrugs as söta inlägg♥
•att jag vaknade halv1
•killen på videons face
•solsken
•robins uppigande och snälla sms
•öh.. a, typ,... Hej!:)
OCH
jag börjar verkligen känna av att jag mår bättre nu :)
tack till alla vackra människor som hjälpt mig,♥
alex musik tips<3
HEJDÅ ALLA VACKRA MÄNNISKOR<3

Kommentarer
Postat av: alex

min musiksmak ftw XD

2010-04-19 @ 16:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0