Vanja:- Neeeeeej nu kommer rumpan *springer*

Merhaba.. typ :P

Friluftningsdag idag, fick leka med hestar :]
Fast jag fattar inte riktigt hur jag kunde gå med på de
för jag är helt ärligt LIVRÄDD för hästar.
Borde fan få diplom för min tappra insats:)

Vi:
•skottade bajs, jätte jätte mycke bajs (eller Mocka kanske de heter men...;P)
•sopade gångarna, skottade ev. upp bajskluttarna som var kvar
•mätte och dela ut hö till alla hästar (har ungefär hälften i bh:n nu)
•gjorde samma med fodret..
•ÅT HAMBURGARE!?
•blev uppdelade i ridgrupper
•ryktade, hedde i ordning alla horsar
•red... <---- :O !!!! jag RED! fast ja satt bara och försökte andas och tänkte inte så mkt:]
/fick såklart den störstaste hästen på stalle D:/
•fixa av dom allt
et voila.. drog hem [ug] med wänskiwänski tiss de stängde.
min horse. bigga och jätte läskig D;
precis så såg de ut när ja trava me horsiworsen :D
dedär sista,, asså shit va ja garva. min humor såsom många andras</3 :')))))

ferjade rebekas hår, :] blev jete fint,
av de som var kvar färga hon mitt med...
de gjorde, Ont, och de blev, Fläckigt, hehe xD
oyes i did<3
2sköna låts
Vi ses people of the skansholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0