Andreas; Å VART TROR DU ATT DIN HAN ÄR PÅ VÄG?

hej, eller öy du,, du där..... Tja:)
Haha för att göra en lång historia kort så säg ja bara; Vi vann int :p
Dansade för kung och fosterland och hade hur kul som helst
haha men de var ju på vägen hem vi hade mest kul ändå,
Å FÖRTLÅT REKRUG ATTU INT KUND SOVA HÄR, D: fast du vet ju vrf ;l
Fotta inget under tiden, men efteråt fotta ja twenifårseven,
men ni får bara se dom här höhö

de ser lite... hårt ut i stan ;p
hej niklas
alex söla, å ja tog kort.. ofc
hej lars
The hole gang in on vännäs cändy-kiosk
vännäs såg också lite...hårt ut ;P
de var ju som jag som stod för den största underhållningen in the bil XD
en hårt spelad låt i bilen hem, gammal men gó!
Är så jäkla trött såe gör ont :<
träning imorrn igen alltså. sista dock </3
SEN ÄRE SKOLA D''''':
VILKA ÄR PÅ ATT BRÄNNA DEN? elr den är ju i betong, MEN ÖH, KLAGA JÄTTE MYCKE IALLAFALL MED MIG??D;
hej.

Kommentarer
Postat av: josefine

JAG ÄR MEEEEEEEEEEEED

2010-04-10 @ 23:27:18
URL: http://josefiineappelqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej, skolan är bra. man blir smart av att gå i den, nästan lika smart som jag..... men bara nästan :)

2010-04-11 @ 20:20:04
URL: http://jossanerina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0