Ge mej nya ben D:

Knr igen mig lite :) hehe


Har verkligen inte gjort ett skit idag. Har så ont i bena så ja int kan röra mig. Elr ja, fram och tbx till tvn då, men inte annars :' D träningsvärk... GÅ Å DÖ!
Hoppas den här påsken inte blir som för ngra år sen, åt så mycke godis så ja fick magsjuka. Ska verkligen försöka hejda mig den här gången  :]

Har funderat på vad man skulle kunna göra för kul me håret,
för just nu häng de bara och ser tråkigt ut så ja googlade lite på de..

..och jag ångrade mig!
Endel bilder påminner skrämmande mycke om Lady Gagas hår :s
Om ja skulle göra ngt äre väl att färga underhåre, helst svart eller mörk brunt igen, i like it.

Phottoshoppade lite underdagen också,

Kanske ske masa mig ut och träffa erika ikväll, fast då måste hon bära mig överallt:\stackarn.

GladPåsk på er alla, och för er som INTE har en Glad påsk säg ja bara:, Påsk :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0