Du är en prostituerad ko, bara så du vet :)

din bloggis har inte upp daterits än :]
Rebeccaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa säger:
men shit
segis
men he e ju långt från lillånäs till skansiss
meeeeeeeeeeen
ja ska dra
å sociala
eller
n'
nä    PP  :
moa/☻ säger:
okej, hejdå hentai
Rebeccaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa säger:
du är en prostituerad ko, bara så du vet
moa/☻ säger:
HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAH

moa/☻ säger:
din bloggis har inte upp daterits än :]
Rebeccaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa säger:
men shit
segis
men he e ju långt från lillånäs till skansiss
meeeeeeeeeeen
ja ska dra
å sociala
eller
n'
nä:P:P:P:P:P:PPP:P:P::P:P:P:P
moa/☻ säger:
okej, hejdå hentai<3:))
Rebeccaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa säger:
du är en prostituerad ko, bara så du vet :)
moa/☻ säger:
HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAH
Rebeccaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa säger:
: ]
Jag vet att dom flesta kort jag tar, inte ens är intressanta att kolla på
typ på isbitar, solnedgångar eller märken i snön,
att de mesta bilder skrollar man bara förbi, men jag försöker ta sånna kort
man kan kolla på ett tag, detaljerade saker och sånt.
Dock är jag amatör och
fottar med en 8megapixels digital kamera (älskar den trots de Högt)
men de är passionen med att fotta, jag är glad med en 2mgpixls kamera också (konstigt nog:P:PPpPp)
hahahaha nu har ja babblat länge nog, såå..

säg hej till ngra oredigerade bilder:

*Anata soshite Watashi*

Kommentarer
Postat av: hyrestanten

Nu är det ju inte megapixlar som avgör bilden, den kan bara förbättras, utan det är ljus, vinklar, motiv osv. som gör en bra bild. Me like!

2010-04-02 @ 20:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0