lussebulleliret

Lusseliret igår:)
hb-människorna samlades i matan för att se lucian på morron. va Kung orre var:D
Sen bjussa handledarna på gofikat. sen målade vi lite på oss till lusseliret, gick dit och bytte om och började spela vid 10.30 typ. Gick ganska dåligt i början, sen vurte de bättre å bättre. Fast jag svimmade bakom sarjen av ngn andledning, var blek och kallsvettades så en lärare gav mig ngt som ja åt å då varte bättre.



söt skottskada :D en av många. tummen började blöda och nu gören bara vädligt ont:P

wiho, finaste jossan är med på bild;)

gissa vad gurra skulle vara :P?

goógrabbarna,:D så jävla söta<3Hahah
 


mycket skillad bild:)


fick inga bilder på tjejorna, men dom var riktigt fina dom också:)
Om ngn 'som är med på bild' och inte vill de, skriv där man komenterar så tar jag bort bilderna:P

Tack till alla för att ni gjorde min fredag!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0