KALLT

&g
H e j : )
Vart super sugen på att fota så fort jag slog upp ögonen imorse, men innan jag hann vakna riktigt helt kom pappa hem från jobbet (klockan var då alltså 12halv1) med mobilen som jag skickat iväg för 100år sen:)
Till min stora glädje kom han med en helt annan mobil. En sonyericsson blablabla105 tror ja xD
Dom på isara sa att min hade gått ut -.-' gammal modig som ja är hehe så dom hade skickat en ny
Fipplade på med den till för en stund sen då ja gick ut med kameran, men kom in nästan lika snabbt.
AAAAAAAAAAAAAAAH va kallt de är D:

Hade trott att vi skulle ner på v-mina idag så jag kunde träffa mandel men vi hade sovit för länge för att kunna åka ner till affärerna som mamma sku gå på [skillage in the village:(] så jag ska träffa Erika istället om ett tag.

t;
Här är dom få iskalla bilder ja fick :(
Behöver insperation till roligare fotton. Visst äre fint ibland med vinterbilder men inte hela halvåret näre bara är snö.
komentera och tipsa om ni vet ngt kuligare vaa:D
Blir super glad av alla komentarer jag fått i övrigt ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

asså du är jätte duktig på att fotografera :)

2009-12-29 @ 14:38:41
Postat av: Anonym

ååtack:D:D!!

2009-12-30 @ 13:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0