dagen efter

Godfortsättning alla!

Idag fyller Olivia Rönnberg år, gratta henne :)

Vaknade halv1, skönt även fast de började mörkna när jag just fått på mig kläderna.
Chillchill, sitter och dunkar alla baslåtar jag kan hitta. Om ni vet ngra bra, skriv gärna där man komenterar och tipsa:D
Är bjuden på middag om ungefär en timma och här sitter man i mysbyxor,jamaströja osminkad och okammat rufs.. kanske borde göra ngn nytta och he på mig ngt vettigare xD
7kt trött fortfarande :P

 

ngra bilder från igår:b

stördo potato
kusinvitaminens rumskompis skickar sin skiva :)
o_o
ska hitta nå kläan nu, men vi hores, sály!

Kommentarer
Postat av: Alex

http://www.youtube.com/watch?v=2WPCLda_erI xD

2009-12-25 @ 18:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0